Questions, questions.. (3 saker)

Försöker svara enligt principen att ta det första som faller mig in, även om det egentligen inte är det viktigaste eller bästa svaret.

3 saker som jag gillar:
1) choklad
2) umgås med vänner
3) pussel

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:

1) blommiga tapeter
2) zombies
3) bristfälliga mejeriprodukter

3 viktiga saker i mitt rum:

1) datorn
2) sängen
3) min body lotion (skulle inte klara mig utan den..)

3 slumpvis valda fakta om mig:

1) är van att ha något drickbart inom räckhåll på heltid, känner mig snabbt uttorkad annars
2) lider av en obotlig fascination av drakar
3) älskar slash, och då menar jag inte gitarristen

3 saker jag vill göra innan jag dör:

1) åka till Nya Zeeland
2) äga ett hus
3) undvika att mina vänner dör innan mig

3 saker som jag inte kan göra:

1) sjunga
2) erkänna att jag har fel
3) spela schack enligt de riktiga reglerna

3 saker som jag säger mest:
1) "I min värld.."
2) LOL
3) Annars då? Kommer du hit ofta?

3 kändisförälskelser:

1) Bruce Willis (Här ska tilläggas att det var länge sedan, när han fortfarande såg fräsch ut)
2) Angelina Jolie
3) David Tennant

3 stycken som jag tror kan svara på dessa frågor:

1) Någon som känner för det
2) Någon som vill
3) Någon som har lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0