Konsten att roa sig med Google 1: Ego-googling

Jag har ofta hört att jag är lättroad, och vem är jag att säga emot allmänheten..

Alla har väl någon gång googlat någon? Oftast handlar det om kändisar men många googlar även folk de känner. Bara på skoj.

Och alla har vi väl Ego-googlat ;P Nehe? Bara jag? Okej..

Anyway.
Det går ut på att googla sitt namn följt av "är" (i mitt fall "Zara är") för att se vilka resultat man får. Det är viktigt att man använder situationstecken.

Nu tänkte jag vara generös och dela med mig av några av de meningar som dök upp på "Zara är"


"Zara är numera på resande fot med Frida." Detta var det allra första resultatet av denna sökning, vilket är lite underligt då en av mina bästa vänner faktiskt heter Frida. Jag undrar vart vi är och reser? Frida! Om du ser det här kan du ju höra av dig ;P

"Zara är världens mest innovativa och samtidigt mest destruktiva..."
Attans att man inte såg hela den meningen utan att anstränga sig och gå in på sidan, hade verkligen velat veta vad det är jag egentligen är.

"Zara är namnet på ett detaljhandelsföretag som ägs av Inditex som är ett börsnoterat bolag i Spanien." Det går inte komma undan, förr eller senare kommer den spanska klädesmarknaden ifatt en om man stavar Zara med Z..

"Zara är målad." I recent that, använder aldrig smink. Elaka rykten sprider sig på internet..

"Sanningen om Zara. Zara är bäst i världen." Man tackar, man tackar.. =P (Försöker verkligen ignorera det faktum att även denna artikel handlade om den spanska klädeskedjan.)

"Zara är beläget i hjärtat av Budapest."
Haha, that one really made my day..

"ASSÅ NI ÄR TASKIGA NI SÄGER ATT ZARA ÄR DÅLIG DÅ HAR NI IGEN SMAK ALTSÅ= ZAARAAA ÄR BÄSSSSSTTTTTTT I love you zara"
Hur kommer det sig att alla mina fans är efterblivna fjortis-analfabeter?

"Zara är en stark kundmagnet" Ja, vad ska man säga, det är min underbara sociala förmåga och min ödmjukhet som gör det.

"Zara är ett för Sverige nytt och oerhört populärt koncept och tillför den attraktionskraft som är så viktig." Alldeles riktigt, det tar sig. Snart haver jag tvingat på hela landets befolkning min perfekta framtidsvision. (Som för övrigt är misstänkt likt framtiden i Torchwood. Copyrightöverträdelse misstänks.)

"Jag heter Zara, är 16 år och bor i Stockholm."
NEEEEJ, för helvete..

"Zara är på väg till Göteborg" Jahadu Frida, är det dit vi ska? ;D

"..Zara är som jeansen ovan endast använda en gång, användes på min studentmottagning (2008). Sedan dess har dom bara legat på skohyllan."
Där har ni den bittra sanningen, bara använd en gång och förvisad till ett liv på skohyllan.. fast det var en trevlig studentmottagning.

"Zara är tufft, men samtidigt mjukt och sensuellt"
Need I say more?

"Zara är inte uppkopplad." Jodå, det kan jag garantera.

"zara är bäst inga protest den som säger i mot är en idiot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Inga autografer idag, tack. Och ta en kurs i svenska när du ändå håller på.

"Zara är i stl S och kostade 1000 kr"
Fan dig, du lovade ju att itne sprida ut det..

"Zara är på dagis och Linus hostar och ska mest hänga på mamma." Uncanny, min bror heter Linus.

"Zara är hur fin som helst. Hon har till skillnad från "Skärgårdsdoktorn-Wilma" blivit snyggare och snyggare." In your face, Skärgårdsdoktorn-Wilma!

"Att även påpeka är att Zara är en enormt och mycket trevlig person rent privat." Ingen överraskning där..

"Zara är fantastisk!" Stating the obvious, are we?

"Zara är tunn, smidig och avlastar bra."
Kom hit ska du få se på avlastning..

"Zara är ett skitställe att jobba på enligt flera som jag har pratat med." Go work on someone else then, you bastard..

"Alexandra har rätt, Zara är brunett." Alexandra har fel, Zara är blondin.

"Zara är också en av medlemmarna i Helges All Stars." Ooja, när jag och Helge släpper loss, då ska ni passa er..

"Nu när Zara är 500 000 kr rikare ska hon enligt en säker källa nu slappna av och gå på somamrlov." Om det vore så väl.

"Zara är blandning mellan schäfer och labrador"
Vafalls? Tror ni missuppfattade något där, jag är en blandning mellan svensk och finskt, inget annat..

"Zara är sjätte generationens Valvträskbo." 
Valvträskbo i mitt hjärta.

"Zara är ju känd för sin tuffa och ibland ganska så rebelliska stil så visst är det en bröllopsklänning att redan nu börja fundera över." Fundera bäst ni vill, fast det kan ju vara bra att vänta tills jag vet om jag ens ska ha klänning på mitt bröllop..

"Sushi-Zara är schysst!" Yay, äntligen har jag hittat ett nytt smeknamn, nu slipper jag bli kallad Svinto.

"Zara är i sin tur en av de otaliga ryska flickor som i hopp om en..." En vadå? Attans, aldrig får man reda på nåt kul.

"Sandra och Zara är två av tonårstjejerna i Alla hittar kärlek utom jag." Jag ser bara en möjlig lösning på problemet.

"Zara är långt ifrån Sveriges bästa sångerska."
Sluta bjud på rom då, så slipper du höra skiten.

"Zara är bara så bra, inte bara för att hon är gullig." Utan även för att hon är så otroligt intelligent och rolig.

"Zara ÄR duktig, absolut! Igen tvekan om det."
Ibland känns det nästan som om att det finns någon mer i världen som tänker som jag.

"Zara är väldigt gosig, hon kurrar högst av dem alla och hon älskar att få vara ute och spana på fåglarna." Nog för att jag trivs i sällskap med katter, men nu ska vi inte överdriva..

"Zara är 26 år, hur trovärdig är hon som garvad och hård krimmare?" Inte särskilt trovärdig skulle jag chansa på.

"Zara är parad med S*Gertz Zeus."" Vad i helvete..?!

"Nu börjar det äntligen synas att Zara är dräktig. Vi hoppas på ännu ett fint föl efter Ernst." Vad hände med Zeus?

"Zara är fasansfullt bra på skor." Jag är fasansfullt bra på att inhandla dom iaf.

"Zara är lycklig i sitt nya hem & heter numera Mistur." Attans, jag trodde verkligen att "Sushi-Zara" skulle fastna..

"Zara är lite dyrare, lite mer spännande och av lite bättre kvalitet."
Man får det man betalar för.

"Zara är lesbian!" Haha, vad ska man säga? ;P Lesbian? Jaja, kalla det vad ni vill..

"Zara är en mysig tjej som uppskattar människors kel och sällskap. Hon flyttar till ett hem med kattvana, tid och tålamod." Är det min kontaktannons?

"Zara är faktiskt ganska mesig. Blir kär i prins Rafi på en gång och bjuder inte.." Ja, din mes, Rafi är ju han med mustaschen! Ta Omar eller Karim istället, dom ser ju iaf bra ut.

"Btw Zara är miljoner gånger bättre än alla svenska idoldeltagare tillsammans." Sug på den, Idol-töntar.

"Zara, är du bisexuell, du ser sån ut."
=P Ingen komentar. (Hellre det än att vara lesbian.)

"Zara är billigare än hemma." Jag har sagt det förut, du får vad du betalar för..

"Zara är ett gåsmongo."
Hm, kom det från min brors hemsida?

"Zara är jättefin. Är hon en blåsköldpadda?"
Spekulationerna rasar.

"Zara är riktigt snygg. Att se henne nerkladdad i gyttja var ännu sexigare." Hoppas du tittade noga, för du får aldrig se det igen.

"Zara, är du allvarlig?" Oftast inte, men ibland, upp till dig att försöka sortera ut..

"Zara är så jävla go." Ego-googling bygger verkligen upp ens självkänsla.


ROFLMFAO

Sammanfattningsvis kan vi konstatera att jag är bäst, jävligt go, jättefin och lite dyrare men billigare än hemma. Jag är även lesbian, fast jag ser ut att vara bisexuell. Jag kallas Sushi-Zara men heter numer Mistur. Jag är en rysk blandning mellan schäfer och labrabor som kommer från Valvträskbo. Men är jag en blåsköldpadda lr ett gåsmongo? We will never know. Jag är iaf parad med Zeus men väntar föl med Ernst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0