Alltid dessa frågor..

And once again, mer info om mig.


1. Hur gammal är du om fem år?
25 år, men jag har inte bråttom dit.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Katterna?

3. Hur lång är du?
167,5 cm om jag sträcker på mig.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Twilight (igen)

5. Vem ringde du senast?
Hmm, vet inte, min bror kanske..

6. Vem ringde dig senast?
Min andra bror, skulle jag tro.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Ring röstbrevlådan, du har 1 nytt meddelande"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på vem och vad det gäller.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Idag.

11. Vilken ögonfärg har du?
Gröna skulle jag vilja säga. (mellerade)

12. När vaknade du i dag?
03.00, sedan vid 13.00.

13. Vilken är din favoritjulsång?
Mer jul

14. Vilken är din favoritplats?
I närheten av trevliga människor.

15. Vilken plats föredrar du minst?
I närheten av otrevliga människor.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ingen aning, men förhoppningsvis har jag kommit på vad jag vill då.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Vet inte, var inte så lättskrämd. Jag sysselsatte mig ist med att skrämma upp min yngste storebror.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Verkligen? Hm.. I´ll get back to you on that..

19. Hur stor är din säng?
105 tror jag väl, lr kanske 120. Av naturliga anledningar förvarar jag inte måttbandet i närheten av sängen..

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Som jag brukar säga om annat, why choose when you can have both?

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4

23. Hur många landskap har du bott i?
Bara Snåland, jag menar Småland..

24. Vilka städer har du bott i?
Fliseryd & Mönsterås.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota, vill ha sommar nu!!

26. Är du social?
Jovars, ibland så.

27. Vilken är din favoritglass?
Någon sorts isglass.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Kladdkaka lr nåt annat med mycket choklad.

29. Tycker du om kinamat?
Ja, har bara ätit det en gång men endå..

30. Tycker du om kaffe?
Nej nej nej

31. Vad dricker du till frukost?
Té eller blåbärssoppa.

32. Sover du på någon särskild sida?
Förhoppningsvis ovansidan av sängen.

33. Kan du spela poker?
"Hellre än bra." Nej, men ibland vinner jag, Jag säger bara vinpoker i Tunisien..

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja

35. Är du en beroendemänniska?
Njae, är inte beroende av nåt puckat som snus lr ciggaretter iaf.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Håkan Hemlin, sångare i Nordman. (Okej, jag kanske inte känner honom men endå..)

37. Vill du ha barn?
Hellst inte.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite spanska och ytterst lite tyska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, motorcykelolycka. Och innan nån kallar mig klant vill jag klargöra att det inte var jag som körde..

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet är gutt, men bassänger brukar vara roligare.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Resor.

42. Äger du dyrbara smycken?
Inga som jag använder, dom ligger och väntar på Antikrundan..

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Torchwood! Världens enda bisexuella scifi-hjälte.

44. Kan du rulla med tungan?
Ja, och vifta på näsborrarna, haha.. Det måste jag skriva in i mitt CV.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Jag? Haha, nej. vet inte..

46. Sover du med gosedjur?
Nej.

47. Vad har du för ringsignal?
Whoever brings the night med Nightwish.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nope, bortskänkt eller slängt skulle jag tro, om inte mor håller på nåt.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ett lypsyl från tandvården.

50. Flirtar du mycket?
Nej

51. Kan du byta olja på bilen?
Har aldrig försökt. Det är väl sånt man har bröder till?

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Håller på med Brisingr.

54. Läser du dagstidningen?
Serierna och horoskopet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej, alla roliga tidningar kommer en gång i månaden.

56. Dansar du i bilen?
Beror på vem som kör, en del stör sig och man vill gärna inte hamna i diket..

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix Megapol.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
"5xBudweiser 13,90"

59. När var du i kyrkan senast?
När jag tog studenten, annars går jag inte dit frivilligt om jag inte har en fackla i handen.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Jimmy

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
2 nätter tror jag, kan ha vart längre när jag var liten men det har jag glömt i så fall.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
??

Kommentarer
Postat av: ani

har du hört rosanna munter ?

2009-02-10 @ 00:25:01
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Daniel

I dina bästa år!

2009-02-10 @ 13:28:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0