Random underligheter.

Jag an bra inter lepta bi tat para instigate.

Jomenvisst.

Haha, så trött jag är.. Och ändå så har jag fått i mig tre koppar té idag.

Om någon funderade över inledningsmeningen.. fast med tanke på hur jag kan vara ibland så kanske ingen funderade, utan bara tog för givet att jag bara var lite schizofren eller något.

Iaf.

När jag började skriva kunde jag inte låta bli att lägga märke till att min älskade stavningskontroll påstod att nästan varenda ord var felstavat. För att göra honom glad och för att bli av med de ilska röda markeringarna som får mig på dåligt humör, så frågade jag honom självklart vad han tyckte att jag skulle skriva istället. Varpå jag ändrade alla ord som var "fel" i den meningen till det första ordet han föreslog.
Och iaf i min värld så blev meningen mycket mer begriplig så här. Jag an bra inter lepta bi tat para instigate. Ooja.

Tänkte nu (bara för att jag är konstig) testa lite random ord och fraser och se vad han tycker jag sak skriva istället.

Here we go.


Nationalencyklopedin - Nationalization (För man bara måste börja alla ordexperiment med Nationalencyklopedin.)

Främmlingsfientlighet - (Inga stavningsförslag)

Nörd - Nerd (Mitt stavningsprogram moonlightar som översättningverktyg)

Stavningsprogram - Multiprogramming (LOL, jag skojar verkligen inte. Till och med stavningsprogrammet själv erkänner att han egentligen är ett multiprogram.)

Inga stavningsförslag - Inca stalking-horse (FTW)

Strepsils - Streptococci (Passande)

Kebabrulle - Candelabrum
(Blind och trött som jag är så här på en söndag så läste jag det som "candy-bum" och tyckte det var skitkul. Blev besviken när hjärnan hann ifatt.)

Och så levde de lyckliga i alla sina dagar - Oct s lever de duckling I all sin agar.

(Haha, jag måste bara påpeka att om jag skulle skriva "Och så levde.." och jag hade bråttom så skulle det mycket väl kunna bli "Oct s lever.." Jag har fått höra att ibland när jag skriver så verkar det som om att jag är från Polen.)

Det blåser i skogen - Et blister I Skopje (Detta är resultatet av att be sin bror om förslag till fraser..)


*****

Ne, nu skua jag fatalist slut para condign oh g oh Gray ingot Viking. Cigarette n et her I all fall. Jag skua negligent.. Negligent.. Hmm. Jag commerce no p ingot skua in Se.

ROFLMAO.

(ROFLMAO - Retroflex)


Nu ska jag sluta låtsas att det är fel på mitt stavningsprogram, ställa om det förvalda språket till "svenska" och gå och planera middagen.

Over and out.


PS. "Inca Stalking-Horse" är nu officiellt mitt indiannamn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in René Habermacher nya kollektion All That Glitter på min blogg! :)



http://www.joelgedin.se/2009/august/all-that-glitter.html#comment



Vad tycker du?

2009-08-30 @ 16:04:09
Postat av: Replica Hermes

nfxpiaskdrj That's a nice post. nfxpiaskdrj

2012-09-22 @ 12:41:47
URL: http://www.accattino.it/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0