Computer Desk meme aka Where the hell are you?

Rules:
1. Take a picture of the computer from where you do all your LJ stuff, and its surroundings.
2. Post it here, so we'll be able to picture you at your desk the next time we're LJing and IMing like crazy
3. Feel free to point out stuff about your work space, you don't want us thinking that you're messy if you're not or something...

"All the other kids are doing it.."


Och till slut känner jag mig tvingad att hänga på trenden.

Nu blev det ju bevisligen inte på LJ, men ändå. Ville inte utsätta min flist för bilder på min omgivning, men alla som är dumma nog att frivilligt komma hit får väl skylla sig själva.. ☺

Anyway.

Bilder alltså. På mitt skrivbord.
Verkar ju oerhört spännande om jag får säga det sj. Men om någon är intresserad av att se hur det ser ut där jag befinner mig just nu så kan ni ju hålla till godo..




There you have it. Har inte hunnit införskaffa en riktig kontorsstol än, men det står på min "To Do-list", vilket antagligen innebär att det aldrig kommer att hända. På väggarna i bakgrunden syns Angel of Death av Victoria Frances och Daughter of the Moon av Luis Royo. Och längst till höger ser man även en spansk fejk-papyrus med en bevingad Maat som sitter på knä inför Hathor.

På skrivbordet finns diverse ljus, body lotion och handkräm. Även 2 glasunderlägg med drakmotiv och en flaska Fun Light Amazing Grape.

I kassen bredvid skrivbordet befinner sig mina nya arbetsskor som jag faktiskt hade tänkt börja använda någon gång i framtiden. Kanske. Vi får se.

Finns väl inte så mycekt mer att säga förutom "Vit Toblerone FTW".





*****

Bara för att jag är konstig får ni nu även se en bild på vad jag har i skrivbordslådan..




Och ja, jag måste ha ett drinkparaply i lådan. Man vet aldrig när man behöver det. Vidare kan man när som hellst få ett behov av 2 tändare och en väldigt bred tejp-rulle. Man vet aldrig. "Alltid redo."

Här ser man även mitt stora stöd för UNIFEM. Mitt stöd sträcker sig iaf så långt att jag har deras "vita band" liggande i skrivbordslådan. Vart ska man annars ha det?

Kommentarer
Postat av: Pia

Fin blogg:)

2009-08-16 @ 00:10:58
URL: http://tteknorappen.blogg.se/
Postat av: Alma

Fin blogg :)

2009-08-16 @ 00:29:11
URL: http://lloki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0