Bulgarien, baby!!

Tänkte börja med att sammanfatt hur jag känner mig. Och med tanke på att jag alltid har varit värdelös på att tala om mina känslor tänkte jag göra det med en bild:




Ok, fast kanske lite mindre skräck och lite mer upprymdhet. (Men hur underbar är inte Tom?)

Ska nu sammanfatta anledningen till min upprymdhet med en liten alliteration på bokstaven B:

"Biljetterna bokade & betalda. Bulgaria, baby!"

Jomenvisst, tre veckor kvar idag innan det bär av söderut igen. Ska bli sä jävla skönt.


VAFALLS? Bara tre veckor kvar?!?!

dtrjhopt6yxcnwu3ry5

Känns som om att det är 3000 saker jag måste göra innan dess, men det ordnar sig nog.
Kanske. Förhoppningsvis. Vi får se.

...

Tänkte passa på att avsluta med en genuin konversation från Facebook.

Z: öjj

J: röjj

Z: tänkte bara säga att jag ska till Bulgarien (jag är i det där stadiet när man springer runt och berättar det för alla..)

J: Äckeljävel. vill inte veta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Z: det är tyvärr inte frivilligt

J: "okej" Ska du göra där då?

Z: ingen aning, det märker man

J:
Fy fan för dig

Z: Oooja


Känns bra att veta att det finns folk som är glada för min skull. ☺

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fin fint samtal:P

klart mig är glad för dig men hade gärna följt med!

Sambo och jag pratar om att ev åka utomlands inte så dyr resa efter vi sålt kattungarna.. hoppas vi får något över för kattungarna.

2009-08-20 @ 08:50:58
Postat av: Anonym

och du*! när jag ansträngde mig och klippte bilden till dig så andvänder du den inte ens:P

2009-08-20 @ 08:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0