10 första, 9 senaste, 8 "har du någonsin".

Tio första
Första bästa kompis: Jag har så dålig tidsuppfattning, men troligtvis AnnSofi.
Första bil:
Ford Mondeo 2,0i Ghia
Första kärlek: ...
Första djur: Katt
Första semester: Minns inte, men första "egna" semestern (utan mina föräldrar) var Frankrike.
Första jobb:
Sommarjobb i ett kök.
Första köpta skiva: Vem minns sånt? Tror det var Roxette.
Första piercing:  Öronen.
Första konsert: Westlife.

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: Margarita.
Senaste bilfärd:
Jobbet.
Senaste filmen du såg:
Ice Age 3.
Senaste ringda telefonsamtal: Brodern.
Senaste bubbelbadet: Ojdu, har inte haft badkar på ett par år nu så.
Senaste spelade cd: Egenhändigt gjord blandskiva i bilen.
Senaste kyss: Minns inte ens vad han hette :S
Senaste gången du grät: Haha, förut idag när jag läste något bra ;) (Inte alls överkänslig)
Senaste måltiden: Chilimarinerade kycklingkuber med ris, champinjoner och vitlöksdressing.

Åtta "har du någonsin"

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit raggad på av en bra kompis flickvän/pojkvän: Inte vad jag har märkt. (Uppfattningsförmågan är inte på topp..)
Blivit kär vid första ögonkastet: 
Nej.
Fastnat med blicken i någons urringning: Ja. o_O
Fått ditt hjärta krossat:  Nej.
Haft ett one night stand: Nej.
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0