Wish List '09.

"Stick to the list. Always stick to the list."
-Ross, Friends "The One Where They All Turn Thirty"


Yay, applåder till mig. Här kommer den, som utlovat, min önskelista. (One day early, I might add..) Så nu vill jag se att alla nedanstående saker infinner sig i mina händer om en månad. Eller så kan ni bara bjuda mig på en fika, jag är inte svår så.

  • "Late Night with Conan O´Brien"-muggen. Inser att det är en longshot eftersom den tydligen inte finns att köpa i Sverige, men hoppas går ju..
  • Copag Kortlek EPOC designad av Maria Leonor Déourt.
  • Lea DeLaria: Lea's Book of Rules for the World.
  • Kexchoklad.
  • Thorgal Vol. 2: Three Elders of Aran. (In english, people!)
  • En siameskattunge. (Tyst, TYST säger jag, det är min lista, dammit!)
  • Global Warming Mug. Jag samlar på muggar. Jag är lättroad. Enough said.
  • Ett hus. Helst med möblerbar källare och bastu.
  • Fawlty Towers säsong 1 & 2.
  • Victoria Frances - Skull Girl. Och jag vill inte veta av något efterblivet "158x53"-format. Ca 60x90 ska det vara.
  • En resa till Nya Zeeland. (Gärna för 2)
  • Pussel - Victoria Frances - Angel Of Death 1000 bitar. (OBS. 68x48cm, och inget annat..)
  • En tatuering/2 nya piercingar.

Jag är inte alls krävande, jag vet inte vart folk har fått det ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0