Önskelista

Som ni kanske, eller kanske inte, vet, så fyller jag år om lite mer än en månad. Typ. Jag har ingen tidsuppfattning så be mig inte specifiera närmare.

Det har iaf börjat tjatas om vad jag önskar mig.  Så nu har jag gjort något som jag inte har gjort så länge jag kan minnas. Nämligen skrivit en önskelista, som jag nu tänkte publicera här.

So here it goes, med många tack till brevgeneratorn på http://www.farbrortorsten.com/.


Hehe, ok då, kanske inte..

Men jag håller faktiskt på att skriva en riktig önskelista, som förhoppningsvis är komplett och upplagd här innan den 28e april, så att mina undersåtar har en hel månad på sig att inhandla allt jag är i behov av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0