Harry Potter & Halvblodsprinsen

Ibland kan 89 dagar kännas som en evighet..
Men idag kom iaf den sista trailern för HBP ut, verkar som den kommer vara sevärd. (Till skillnad från en del av de tidigare filmerna..)

Jag vet att jag är världens största nörd (and proud of it) men jag får faktiskt rysningar av denna... Bara en sak som är helt fel enligt mig och borde strykas helt.. Gärna från boken också. (10 poäng till dig som kan komma på vad)


 


Man kan ju inte låta bli att tycka synd om lilla Draco. *snyft* Och stackars missförstådda Severus. Jag höll på er från början, killar, bara så ni vet.  ♥ (Hmm, lider jag av Bad Boy-syndromet...?)

Btw, älskar scenen när Hermione ger Ron stryk med en bok. LMAO. Well deserved. You go, girl!

Kommentarer
Postat av: DEN BÄSTA!

DEN SKA JAG SE! DET LOVAR JAG DEJ!!!!!!!!! :D

2009-04-19 @ 10:31:07
URL: http://innepersonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0