Rejected? Me?

"Blaha har avvisat din förfrågan"

Nu vill jag bara förtydliga att det egentligen inte stog "blaha" utan något användarnamn.

Tydligen har någon på Bilddagboken idag avvisat mig som vän.
No problemas, för min del, eftersom jag inte har en aning om vem personen i fråga är och jag har definitivt aldrig lagt till henne som vän. Sanningen att säga så la hon till mig.

Innan dess hade jag bara personer jag känner IRL på min vännerlista, och ville egentligen att det skulle stanna så. Tog för givet att hon var en sån där som tycker det är häfftigt att ha så många som möjligt på sin lista. Jag accepterade och tänkte att det gör väl inget då.. Fats jag måste säga attd et var otroligt störande varje gång hon la in en ny bild och man trodde det fanns nått kul att titta på.

Men iaf.

Idag fick jag alltså beskedet att hon hade avvisat min förfrågan.
Hm..?
Visst, för all del, varför inte.
Good riddance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0