Tired..

Sitter här vid 3 på natten och dricker grönt jasmin-té i min Salvador Dali-mugg som jag inhandlade i Spanien.
Har ännu inte fått min lunar att fungera som jag vill, och det hela slutade med att alla mina ändringar försvann.
Bättre lycka nästa gång.
Ska om en halvtimme eller så dra mig iväg till arbetet.
Inser redan nu att jag komemr spendera morgondagen med att vara allmänt trött och frånvarande.
Har inte kunnat sova någonting inatt över huvudtaget.
Jag är nu relativt säker på att det är på grund av mitt té-drickande.
But what to do?
Jag kan ju inte sluta drick té, för då skulle jag ju somna på jobbet..
Jaja..
Sova är för mesar, som jag brukar säga.
Ska ta en clementin.
Om någon undrade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0