Störd i huvet..

Känns som det har gått flera år sedan jag sist brydde mig det minsta om min Lunar.
Förut idag när jag inte hade nått bättre för mig...
(Och det vill inte säga lite..)
..bestämde jag mig för att göra om min Lunarpres lite.
Varpå jag slavade och ansträngde mig till det yttersta i åtminstone 5 minuter.
Sedan när jag skulle spara mina ändringar kommer det fram ett litet störande meddelande.

"Det gick inte att spara just nu. Prova igen om en stund"

WTF?
Tänkte först att det gör ju inget, jag kan spara sen. Varpå jag lägger ner den sidan så länge.
Skitsidan har inte funkat på hela dagen.
Jag vet med mig att jag aldrig kommer orka anstränga mig för att få den lika bra igen om jag bara stänger ner det nu..
Mummel..
När man för en gångs skull anstränger mig så kan det väl iaf fungera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0