HATA!!

Mummel.. Jag haver allvarliga problem..
För en tid sedan var jag på Kaliberfestvalen i Mariestad. Inget fel med den, Takida o Within Temptation o några fler.. Mycket folk, trevlig atmosfär..♥
För att ta mig dit hyrde jag in en polare som chaufför, men hon kände inte för att köra fram och tillbaka samma dag, så vi bokade rum på ett vandrarhem i Skövde.
Och där började mina problem.
Toalett och dusch fanns på rummet, och det tyckte vi väl va bra..
Då iaf.
Mummel..
Fy för vandrarhems-duschar..
Jag haver blivit smittad med en ohygglig sjukdom, en oerhörd infektion, ett utslag utan like..
Slutet närmar sig, tiden är inne etc. etc.
Jag har fått en fotvårta.
Usch..
Har inhandlat läkemedel och ska behandla min stackars fot under dom kommande veckorna, om det inte hjälper blir det väl amputation..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0