Going blonde

The return of Blondie.
Införskaffade mig blonderingsfärg idag, så får vi väl se om det blir av att färga det nån gång innan veckan är slut.
Känns som att jag har haft mörkt hår i en hel evighet nu. Har haft flera olika sorters brunt och nu sist svart.
Var egentligen meningen att jag skulle blondera mig när jag färgade håret svart. Vet inte vad som hände. Jag åkte till Kalmar och gick in i affären med inställningen att jag skulle ha blonderingsmedel, för nu var det verkligen dags för ljust hår igen. Länge sen sist. Men vad händer när man når fram till hyllan? Blicken dras direkt till en förpackning som är så långt bort ifrån blond man kan komma. Antar att jag helt enkelt är svart som person, man kanske skulle ta och bli gothare direkt. Get it over with så att säga.♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0